Ik heb een paar hele moeilijke dagen gehad. En er staan nog een hoop moeilijke dagen ons tegemoet. Wel wil ik graag geloven dat de moeilijkste tijd nu achter de rug is.
even kort samengevat:
alleen pcm als pijnstilling, man in shock van de pijn, hyperventileren, ik vechten om zijn pijnstilling, toen kreeg hij eindelijk iets sterkers + gas.
Daarna ging het iets beter.
toch was het allemaal niet genoeg en heeft hij zowat niet geslapen de laatste tijd. Hij voelt de pijn constant. Hij voelt de sonde steeds zitten en aangezien die sonde langs de wond loopt.... 🤐
vandaag heb ik hem opgehaald, waar kom ik achter?
hebben ze maar 1 mini doosje pcm en 1 doos sterkere pijnstilling gegeven, tot volgende week donderdag 😤😤😤 ik ben woest. Heb onze ha gebeld zodat hij een vervolgrecept geeft.
de zusters waren wel erg lief maar het ziekenhuis is overvol met Corona - en andere - patiënten.
gelukkig komt er iedere dag een vpk langs bij ons thuis om zijn pomp, voeding en wond te checken en te helpen.
man is moe maar heeft niet teveel pijn op dit moment.
hij kan iets beter slapen nu hij thuis is.
hopelijk zal het goed gaan vannacht 🙏🏻
oh, hij kan al praten maar zijn spraak is vervormd natuurlijk. Hij vindt het heel moeilijk. Ook is zijn wond in z’n nek best indrukwekkend (loopt van Rechteroor tot aan de andere kant van z’n nek en is gehecht met krammetjes.) Daar kan hij al wel grapjes over maken gelukkig 😅
zijn moeder moet steeds huilen, wat ik ook kan begrijpen. Het gaat gelukkig wel goed tussen ons 😊