Tantetil Louelle81 wat een fijne slaapkamer! Elsie89 maar waarom ging je die uitdelen, ben benieuwd naar het verhaal hierachter. Lumihiutale ahh micks kloontje haha [verwijderd] heksje 😜
Elsie89 Tantetil namens alle kerken in het dorp kreeg iedereen een pakketje huis aan huis(13.000 pakketjes). Een lichtje in een donkere tijd.En ja die moeten bezorgd worden dus heb me daarvoor aangemeld. Mijn moeder ook dus liepen we samen want gezelliger en met bakfiets is op polderwegen wel handig ivm huizen ver uit elkaar.
Tantetil Zooo ik zag dat ik even flink moet gaan deleten. Maar deze was door het raam genomen. Edit, ik deed er te lang over en lil was mij voor. Nr 39
Sweetl Dit uitzicht vanuit mijn heerlijke stoel. Helaas word mijn stoel vaak ingepikt door de kids. Nr 44
Tantetil We hadden een kerstborrel en ik had een foto gemaakt voor een andere collega. Later bedacht ik mij dat ik met mijn werkmobiel ook gewoon een screenshot had kunnen maken...
Tantetil Elsie89 wat een ontzettend mooi gebaar en wat goed dat jullie je hebben aangemeld om het rond te brengen 👍
[verwijderd] Heb alleen een foto van de brunch gemaakt, moest van F 😉 De volgende is je laatste foto met rood erin.
Rietjesbeker [weg] Gisteren mugjes proberen te vangen De laatste foto van een situatie waar je heel hard om moest lachen.
Tantetil Rietjesbeker Ik moest even zoeken hoor, want meestal ben ik te laat om dan een foto te maken. Maar afgelopen zomer wilde dochter graag zwemmen, dus samen met man van de boot af. Toen kwam man de boot niet meer op haha we hadden geen trapje of iets en hij was te zwaar om te trekken(wel goed gekomen hoor). X