Tantetil Laten we deze weer doen. Famofthree ik denk dat het wel warm was in micks tentje nadat hij er uren in had gespeeld. Volgende is nr 5 van je afbeeldingen.
Dahlia Deze kan ik jullie niet onthouden. Dit was mijn slaap haar waar ik zo versteld van stond dat ik de foto naar m'n beste vriendin heb gestuurd 🤣 Nummer 16
Tantetil Louelle81 wat een fijne slaapkamer! Elsie89 maar waarom ging je die uitdelen, ben benieuwd naar het verhaal hierachter. Lumihiutale ahh micks kloontje haha [verwijderd] heksje 😜
Elsie89 Bakfiets vol kerstpakketten. Hier in het dorp huis aan huis verspreid ik had samen met mijn moeder 2 wijken dus 375 totaal. Nr 5
Elsie89 Tantetil namens alle kerken in het dorp kreeg iedereen een pakketje huis aan huis(13.000 pakketjes). Een lichtje in een donkere tijd.En ja die moeten bezorgd worden dus heb me daarvoor aangemeld. Mijn moeder ook dus liepen we samen want gezelliger en met bakfiets is op polderwegen wel handig ivm huizen ver uit elkaar.
Tantetil Zooo ik zag dat ik even flink moet gaan deleten. Maar deze was door het raam genomen. Edit, ik deed er te lang over en lil was mij voor. Nr 39
Sweetl Dit uitzicht vanuit mijn heerlijke stoel. Helaas word mijn stoel vaak ingepikt door de kids. Nr 44