Blue Jas die ik vanmiddag heb gekocht.π Ik twijfelde over de kleur, vandaar de foto. Volgende: laatste foto van je eten
Pimpelmeesje Lumihiutale hond vindt de nieuwe rolstoel van mn man erg fijn π€ zit een soort beugel met kussentje op, oa omdat daar zn hand op kan rusten, en de hond vindt dat een prima plekje om te liggen π
Famofthree Opgevouwen was.. ik kwam thuis en zag dit . Vriend had nog een kwartier de tijd voordat hij weg moest βΊοΈπ en heeft dus een was uit de wasmachine opgehangen en dit opgevouwen. De laatste foto dat je even genoot van het moment.
Tantetil Famofthree ik had mijn loungeset in deze hoek gezet zodat de schilder bij het raam kon, maar toen ik vanmiddag pauze hield, zat ik zo heerlijk net in de schaduw. Wilde bijna niet meer gaan werken.
Lumihiutale Tantetil Ja,ik heb en geen tuin en geen lekker plekje op balkon want kut balkon π€ͺ @[verwijderd] vast wel!
[verwijderd] Lumihiutale ik zat heel bewust te wachten totdat iemand anders iets postte want ik moet mijn balkon nodig opruimen π€£
Tantetil Laten we deze weer doen. Famofthree ik denk dat het wel warm was in micks tentje nadat hij er uren in had gespeeld. Volgende is nr 5 van je afbeeldingen.