Hopsatee ik vind de voorpret ook heerlijk. Volgens mij hebben wij inmiddels ook elke foto op zoover en elk filmpje op YouTube van de camping al 10x bekeken. De menukaart van het restaurant op de camping ken ik inmiddels al uit mijn hoofd 🤣. Weerbericht wordt uiteraard ook dagelijks gecheckt en mijn man zoekt van te voren al alle leuke uitjes en goede restaurants op. Dat is gewoon leuk.
Hopsatee Ik ben altijd jaloers op de oh ik gooi 2 uur van tevoren wat in m’n tas types.
Dat deed ik in het pre kindertijd wel en dat ging nog prima. De oudste was 4 maanden toen we een weekje naar Ameland gingen. Toen dachten we het ook even in 2 uur te doen. Echt wat een stress, want we moesten natuurlijk ook nog de boot halen die we gereserveerd hadden. Kwartier voor de boot stopte de auto ermee 🤯. Uiteindelijk wel weer aan de praat gekregen en hortend en stotend echt als laatste de boot op gereden. We mochten nog net mee. Het idee was als we de boot maar halen, bellen we op Ameland de wegenwacht wel. Uiteindelijk zijn we daar de boot afgesleept, omdat de auto niks meer deed. Sindsdien heb ik besloten dat twee uur van te voren pakken niet meer relaxed is 😝.
Hopsatee en dat we ze toch wel midden in de nacht uit bed halen en gaan rijden want dat vinden ze enorm magisch vakantiegevoel ofzo.
Ik vind het ook altijd wat magisch hebben om zo vroeg in de auto te zitten en de zon te zien op komen met een tas vieze kleffe broodjes bij mijn voeten. Mijn man die elk jaar weer de fout maakt om stinkende salami op de broodjes te doen 🤣.
Geen idee, maar het hele sfeertje heeft wel wat.