Hopsatee verhuizen is vooral 1000x meer werk, maar is wel makkelijker in de zin dat je niet continue hoeft te onthouden wat je aan het pakken was, wat je ook alweer mee moet, niet nadenken over wat is vergeet en niet het hele huis door wandelt. Gewoon per kast leegtrekken, in een doos gooien en voorkomen dat je afgeleid raakt door alles wat je tegen komt. Ik denk meer aan een andere soort stress in de zin van te weinig uren in een dag en langduriger π¬.
Ik vond inpakken voor vakantie vroeger al stressvol en nu vind ik het ook nog zwaar vermoeiend. Ik vergeet constant wat ik aan het pakken ben, het is heel veel lopen en veel hoofdbewegingen (word ik duizelig van) en het continue schakelen lukt gewoon niet. Mijn plan was elke dag een half uur wat inpakken voor een week lang, maar het is gewoon kansloos. Mijn man heeft het nu overgenomen en mijn persoonlijke dingen gaan we samen doen. Ik doe de andere klusjes in en rondom het huis, waarbij je niet hoeft na te denken en waarbij het fijn is dat het aan kant is voor de vakantie. Is goed verdeeld zo.
Ik ben deze week al vrij, mijzelf ook vrij gegeven van de ergo en fysio. Mijn ab-er is ook op vakantie, dus ik heb ook echt niks staan. Heerlijk. We gaan vrijdag en hebben een goede planning gemaakt. Gaat dus goed komen en heb er echt zin in. Ben toe aan zon en zin in leuke Franse stadjes en terrasjes π.
Jij ook nog even succes met inpakken!