CrazyCatLady Sevenof9 Lowlands in Schotland ook een optie? Zo ondergewaardeerd, terwijl het ook echt prachtig is daar! Als Ayrshire tot de mogelijkheden behoort geef maar een gil ๐
Bloem Sevenof9 Echt prachtig ๐ I love it. Schotland is ook een vette aanrader. Alleen even kijken of er nog plek is op de ferry.
Meca Sevenof9 Ah oke ik dacht je hebt een week dan wil je vast niet zo ver ๐ maar Engeland met de boot is natuurlijk supergaaf. Geen tips nog voor.
Sevenof9 CrazyCatLady ik hou heel erg van Schotland! Alleen dat is nog wat verder weg en omdat we maar een week hebben weet ik niet of we dat nu willen. Misschien in de zomer zes weken ๐
Femkes Ik heb net een weekje bij een vakantiepark in Hellevoetsluis geboekt voor oud en nieuw! Best prijzig, maar vuurwerkverbod park dus hopelijk niet zo extreem veel als hier en verder nog wat op stap kunnen. Hond houdt van autorijden, dus dat gaat sowieso goed komen
Noordeling โ๏ธski's zijn geslepen en gewaxed โ๏ธSkilessen voor kinderen geboekt โ๏ธSkilocker gehuurd โ๏ธ winterbanden โ๏ธ Laatste thermokleding besteld Nog 2 weekjes, ik ben er klaar voor, aftellen maar...
Noordeling Noordeling O en t weer en de sneeuw lijken ook super te worden, gisteren en vandaag volle bak sneeuw (al 50cm verse sneeuw in t dorp) en vanaf woensdag zon. In elk geval de eerste dagen zien er prachtig uit. k kan echter niet wachten! Nog 5 dagen.
Noordeling En 'gewoon' nog een paar dagen wintersport voor mij en de kinderen geboekt in de voorjaarsvakantie (man heeft niet zo veel vakantie dagen, dus k ga dan alleen met de kinderen, benieuwd hoe dat gaat bevallen) Nog 6 weken geduld....
Marshmallow Ik ga met de kinderen 2 nachten naar centerparcs in Zeeland van 15 tm 17 februari en dan 17 februari nog een nachtje slapen bij mijn ouders. Fijn om er even uit te zijn!
Vulpen Ik heb de zomervakantie al geboekt ๐ Het is niet echt een spectaculaire bestemming, een Landalpark bij Hellendoorn, maar heb er wel zin in! (en in Almelo is een ziekenhuis ๐ซฃ)
Hopsatee Vulpen Landal Hellendoorn zelf? Mooi park, 2 jaar geleden geweest. Wel kleinschalig maar prima. Leuke glijbaan in het zwembad. Hellendoorn sowieso erg leuk park (ik ga dit jaar met M) en Flierefluiter ook erg leuk (ook al 2 keer geweest) Sowieso is er veel te doen daar in de omgeving!
Noordeling Vulpen boottochtje op de Regge, met mooi weer naar t attractiepark gaan, t waterpark dat vonden onze kinderen geweldig. Nog in Raalte bij n speeltuin geweest (even de naam vergeten) En lekker t bos in natuurlijk (wandelen en fietsen).
Sevenof9 Noordeling Vulpen die speeltuin is denk ik de flierefluiter ๐ gaan wandelen bij de Sallandse Heuvelrug is ook mooi trouwens.