Manque Piep2016 zag net ook ineens verwijderd staan bij mijn bericht en dan niet het bericht maar bij mijn account, Dat is een bug die hopelijk bij de volgende softwareupdate verdwenen is. Ik heb hetzelfde probleem af en toe.
[verwijderd] Ik las op zp vooral mee maar dit nodigt veel meer uit tot meedoen! Goed werk, super gedaan đ
[verwijderd] Betsy Betsy Ik heb je een PB gestuurd op facebook (of heet dat daar niet zo?) Hoi! Ik zie geen bericht op FB? maar volgens mij kan dat ook niet want dat account staat volgens mij helemaal dichtgebarricadeerd? Als je nog iets wil sturen kan ik hem wel even open zetten?
Betsy [verwijderd] ik wist niet dat dat kon đ wil je hem even open zetten? Ik kan je niet meer pb-en via het oude forum namelijk
[verwijderd] Betsy Betsy wil je hem even open zetten? Ik kan je niet meer pb-en via het oude forum namelijk Probeer het nu nog eens?
[verwijderd] Betsy wil je hem even open zetten? Ik kan je niet meer pb-en via het oude forum namelijk Ik stuur jou wel even een PBtje op ZP Edit: Duuuhhhhhhhhhh........