Cactusje Blue Ze was idd heel blij dat ik haar gebracht heb. Ze had vast ook zonder mopperen op de fiets gestapt, maar nu weet ik zeker dat ze het kanaal niet in waait en geen tak op dr hoofd krijgt.
Dahlia Hier kleine storm schade aan de overkapping. Vanmorgen tussen 7 en 8 pas gebeurt want man had om 7 uur niks gezien toen die naar t werk ging.
sjorsje Voor zover ik nu kan zien is er alleen 1 plaat van de terrasoverkapping afgewaaid. Nou ja, gezien, vanochtend om 8 uur stond de buurman ermee voor de deur.
Blue Ik werd net bijna het kanaal ingewaaid door de rukwindenπ Dat was toch wel spannend, ik ben sowieso altijd bang dat ik per ongeluk val en dat kanaal in rol (de stoep loopt vlak langs de steile helling van het water)
[verwijderd] Pimpelmeesje het kippenhok staat wat beschutter gelukkig. Alhoewel , het kippenhok is gebouwd op de fundering van een schuurtje dat 7 jaar geleden tijdens een storm omver is geblazen π€. Kippen hebben het overleefd en twee hebben gisteren zelfs nog gelegd.
Vaasje Bloem Ik heb gelukkig geen onweer gehoord maar die wind jeetje, zit al een uur beneden omdat ik klaar wakker ben π€¦ββοΈ Hou m'n hart vast heb vanmiddag een begrafenis, buiten π³
Schuurpapier Vaasje heb vanmiddag een begrafenis, buiten π³ Binnen was ook wat bijzonder geweest π
Vaasje Schuurpapier Hahaha nja op m'n werk ga je normaal niet mee naar de begraafplaats, alleen de kerkdienst (ja echt ik mag er naar binnen) ππ Nu dus wel, de familie wilt ons erbij hebben π€¦ββοΈ
Cactusje Hier ook weer flink wind, gisteravond tegen, hagel en onweer. Het waait zelfs harder dan gister. Dochter wordt straks maar weer naar school gebracht.
Rietjesbeker Hier waait het ook nog steeds heel hard. Begin het ondertussen wel zat te worden, dat gedreun op de ramen en gefluit door de afzuigkap enzo. Ik slaap er ook minder goed door (en ik slaap al niet zo denderend).
Miek89 Hier waait het ook hard vandaag. En ze hebben het nu alweer over storm Dennis die dit weekend hierheen komt π
Manque Even een oud 'stormtopic' omhoog halen... Wat een weer! Hier kon ik ineens niet meer dan een meter ver kijken, zo wit zag het! En toen lag ineens de vijgenboom om. En lag er 2 cm ijs! En wat een herrie! π―
Vulpen Manque Wow! Hier wel flinke regen maar geen hagel. Ben er wel blij mee eigenlijk, de grond is zo droog.