[verwijderd] Ik ben begonnen aan "als de dijken breken". Toch wel een eng scenario, hoe het zou kunnen gaan wanneer de deltawerken het begeven
Cactusje Marshmallow Ja die is leuk hรจ? Ik heb vorige week seizoen 2 gekeken, was ook om te smullen. Ik snap ook niet waar al die ophef over was toen S1 uit kwam.
Marshmallow Cactusje Oh die ophef heb ik niet meegekregen? Ik vind het echt een grappige serie, gisteren in de trein moest ik me inhouden en ik was blij dat er niemand naast me zat met wat bepaalde scenes ๐
Dahlia Hooyo-shimbir Ben m nu aan t kijken, 2e aflevering. Ik schrik altijd wel een moment of 2/3 in een horror film maar nu zit ik de hele tijd met een bonzend hart en een scheef oog achter de deken ๐ณ
Puzzelstukje Hooyo-shimbir ik ben er mee bezig. Vind het erg tegenvallen. Weet niet of ik verder ga kijken.
Cactusje Marshmallow Was toen iets van dat nu ze slank is, ze wel goed genoeg is en mensen aardig tegen haar zijn.
Cactusje Ik heb net de trailer van the sinner s3 gezien. Duurt nog even voor ie op Netflix komt, maar ik ga kijken!
Hooyo-shimbir Dahlia ik heb ook bepaalde stukjes bewust doorgespoeld of even naar t plafond zitten kijken hoor ๐๐ Plus ik keek alleen overdag ๐