Cactusje 13 reasons why ook weer klaar. Vond het wel weer een goed seizoen, kreeg hier en daar zelfs medelijden met de klootzak. Waar seizoen 4 over gaat heb ik ook al wel mijn ideeën over. Vanavond beginnen aan seizoen 2 van elite.
Cactusje Met unbelievable afgekeken. Echt wow.. gebaseerd op een waargebeurd verhaal over een jonge meid met een moeilijk verleden, pleegzorg e.d., zij wordt verkracht en niet geloofd. Zeker de moeite waard.
Madeliefje06 Cactusje Ik ben ook begonnen maar moet het soms echt even uitzetten en iets anders kijken, omdat ik er echt naar van word. Voor het slapen niet zo fijn. Zo indrukwekkend en goed in elkaar gezet.
Cactusje [verwijderd] Idd, dat vond ik ook verschrikkelijk.. het zal je maar gebeuren, je leven is al een puinhoop en dan komt dat er ook nog even bovenop...
[verwijderd] Ik ben begonnen aan "als de dijken breken". Toch wel een eng scenario, hoe het zou kunnen gaan wanneer de deltawerken het begeven
Cactusje Marshmallow Ja die is leuk hè? Ik heb vorige week seizoen 2 gekeken, was ook om te smullen. Ik snap ook niet waar al die ophef over was toen S1 uit kwam.
Marshmallow Cactusje Oh die ophef heb ik niet meegekregen? Ik vind het echt een grappige serie, gisteren in de trein moest ik me inhouden en ik was blij dat er niemand naast me zat met wat bepaalde scenes 😆