[verwijderd] het was een hele heftige tijd ja, maar het klinkt cliché, we zijn er als gezin echt heel sterk uitgekomen. Achteraf vond ik het moeilijkste om onze dochter dit te moeten zien meemaken. Ze was nog maar 5 maar voelde feilloos aan dat het helemaal mis was..... ze is heel bang geweest dat haar papa dood zou gaan omdat kinderen in de klas hadden gezegd dat mensen met kanker dood gaan. Wij hadden daar niet met haar over gesproken omdat dat vooralsnog niet aan de orde was en we eerst alle uitslagen moesten afwachten. Als je dan naar zo’n meisje kijkt, en ziet dat er van alles in dat koppie om gaat maak je je ook daar enorme zorgen over.... gelukkig konden en kunnen we er goed over praten als gezin.
maar wat ben jij goed bezig om alles langzaam aan op te pakken💪 Het gaat je misschien niet snel genoeg maar wees lief voor je lichaam en geef het de tijd.... (het klinkt een beetje maf, maar na mijn diagnose endometriose heb ik in mijn hoofd hele gesprekken gevoerd met mijn lichaam. Dat we het zwaar hebben gehad, en dat ik mijn best zal doen om goed voor ons te zorgen en dat ik enorm dankbaar ben dat het, ondanks de verklevingen en rommel daar binnen, mij het prachtigste kind van de wereld heeft geschonken....)