Sevenof9 Ysabella ja ik kon me niet voorstellen dat Nathan eruit zou gaan dus heb het er maar op gewaagd, want als hij de Mol is heb ik dan uiteindelijk meer punten.
Madeliefje06 Sevenof9 Ik heb dat gedaan đŦ Maar ik had niks op Leonie eerst dus ik had nog wel al mijn punten gehad
[verwijderd] Ik zit nog vol op nathan. Ik vind Mil veel te opzichtig als mol. Nathan fietste zo snel in die opdracht, die heeft vast nog wat uitgevreten onderweg. Of hij is gewoon een blij ei, of hij is blij omdat hij zo loopt te mollen en niemand het door heeft.
Diro Ik blijf gaan voor Rob, maar verdenk Nathan ook zeker. Zijn enthousiasme en fanatisme kunnen een perfecte dekmantel zijn. Wat me trouwens opviel, is dat Rik Miljuschka steeds verkeerd uitspreekt. đ¤
[verwijderd] Diro Ik kan haar naam niet fatsoenlijk uit mijn mond krijgen, misschien heeft Rik daar ook last van
Sevenof9 Diro ja dat vind ik ook heel opvallend, echt heel onprofessioneel maar ik heb me ook al afgevraagd of het een hint is.
[verwijderd] Sevenof9 Ik heb niet gecontroleerd of dat mogelijk was, maar ik heb wel bedacht dat dat waarschijnlijk kon. Ik had echter al mijn punten op Nathan staan en wilde ze daar gewoon houden.
Honkeytonk Boh. 4 finalisten. 3 afleveringen dat er niemand uitging dit seizoen! Was echt mega verbaast. Dacht trouwens dat buddy in de laatste proef zei "dat heb ik goed gezegd" na hij op advies van de mol het juiste nummer had gepakt đ¤ iemand nog zoiets gehoord? Of hoor ik spoken?
Sevenof9 Honkeytonk de oudste van ons dacht dat ook te horen, volgens mij zei hij dat niet. Maar je kunt het terugkijken đ Diro ik ook!
Madeliefje06 Was het geluid bij jullie ook mega irritant? Muziek super hard, stemmen zacht. Heb 50x het volume veranderd đ
Diro Madeliefje06 Ja, nu je het zegt.. Was me nog niet opgevallen. Maar ik zit nu op standje bejaardenoren moltalk te kijken. đ
Marshmallow Ik ga denk ik toch ook volledig op Rob nu. Denk nog steeds dat Mil de winnaar is. Hoop dat de kinderen volgende week goed gaan slapen đ¤Ŗđ