Ysabella Sevenof9 Haha, ik dacht wel dat de kans dat hij door gaat groter is als bij de anderen aangezien hij een groen scherm had vorige week.
Sevenof9 Ysabella ja dat is ook zo.. ik heb nu 9500 op Nathan en 100 op Mil, denk dat ik het maar zo laat.
Ysabella Honkeytonk als Nathan de mol is is het de vrolijkste mol ever haha. 😎 Madeliefje06 ik heb alle punten op haar al vanaf aflevering 1.🙈 Hoezo verdenk jij Rob?😬 Misschien ga ik dan maar alles op Nathan inzetten.
Madeliefje06 Ysabella Ik heb nu op Rob en Mil. Maar twijfel ook over Nathan haha. Vind hem na de laatste aflevering verdachter. Ik denk niet dat Mil de mol is maar wel in de finale komt, dus dan zou ik de punten op haar schrappen.
[verwijderd] Ik blijf bij Rob en Nathan. Als een van hen eruit vliegt is dat heel jammer, maar dan kan ik wel eindelijk een keuze maken 😆
Marshmallow Ik blijf bij Leonie en Mil. Denk dat Mil in de finale komt een niet de mol is trouwens. Ben erg benieuwd, ik weet het gewoon niet. Vorig jaar was ik steeds echt overtuigd van Merel. Maar ik zit nu in en tunnel 🤣🙈
Marshmallow Ik weet het nu ook echt niet meer hoor. Ik doe dus maar wat voor volgende week zaterdag 😏
Sevenof9 Hadden jullie door dat we toen Mil haar vrijstelling al had nog steeds punten in konden zetten? Ik heb toen echt overwogen om all in op Mil te gaan om geen punten kwijt te raken.
Madeliefje06 Sevenof9 Ik heb dat gedaan 😬 Maar ik had niks op Leonie eerst dus ik had nog wel al mijn punten gehad
[verwijderd] Sevenof9 Ik heb niet gecontroleerd of dat mogelijk was, maar ik heb wel bedacht dat dat waarschijnlijk kon. Ik had echter al mijn punten op Nathan staan en wilde ze daar gewoon houden.
Sevenof9 Ysabella ja ik kon me niet voorstellen dat Nathan eruit zou gaan dus heb het er maar op gewaagd, want als hij de Mol is heb ik dan uiteindelijk meer punten.
[verwijderd] Ik zit nog vol op nathan. Ik vind Mil veel te opzichtig als mol. Nathan fietste zo snel in die opdracht, die heeft vast nog wat uitgevreten onderweg. Of hij is gewoon een blij ei, of hij is blij omdat hij zo loopt te mollen en niemand het door heeft.
Diro Ik blijf gaan voor Rob, maar verdenk Nathan ook zeker. Zijn enthousiasme en fanatisme kunnen een perfecte dekmantel zijn. Wat me trouwens opviel, is dat Rik Miljuschka steeds verkeerd uitspreekt. 🤔
[verwijderd] Diro Ik kan haar naam niet fatsoenlijk uit mijn mond krijgen, misschien heeft Rik daar ook last van
Sevenof9 Diro ja dat vind ik ook heel opvallend, echt heel onprofessioneel maar ik heb me ook al afgevraagd of het een hint is.