Blue Pimpelmeesje lijkt mij heel bijzonder! En wat fijn dat je man er ook zo gelukkig mee is. Een mooi huwelijkscadeau π
Lovely83 Pimpelmeesje heerlijk rustig π. Ze heeft geprobeerd te stoken over de naam van de jongste tijdens de bevalling, maar dat heeft mijn man prima opgelost door haar te negeren ππ».
Lovely83 Ysabella jaπ man had verteld dat we in het ziekenhuis waren, toen begon het feest. Zelfs telkens bellenπ. Onze namen die we hadden vond ze ouderwets en blablabla. Is bij elk kind zo gegaan en we hebben ons we nooit wat van aangetrokken ππ».
Ysabella Lovely83 ging de telefoon niet uit na het eerste belletje? Mijn hemel waar bemoeid ze zich mee zeg. π«
Lovely83 Ysabella nou niet uit ivm de andere kinderen maar hij heeft haar onder de blokkeerknop gezet πππ»
Pimpelmeesje @Schuurpapier hoe is het, al helemaal gewend aan je nieuwe huisje? Al aan het denken aan een katje? π
Schuurpapier Pimpelmeesje Lief dat je het vraagt! Gaat wel goed! Zaterdag weer een date haha, ben benieuwd. Het contact via de app is heel erg leuk en diepgaand, dus hopelijk kunnen we dat in het echt voortzetten! Een π± zou ik wel heel leuk vinden ja, haha!
Toch6 Lumihiutale ja π mooi kloppend hartje gezien en iets verder gemeten dan verwacht. Ik dacht 7.6, echo zei 8.2.