Blue je hebt de goeie voor je hoor π
eigenlijk is het nog een beetje hetzelfde. Gek genoeg is het best gezellig, maar op dagen als vandaag heb ik zin om de sleutels te pakken en weg te rijden (wel met kinderen hoorπ
)
de voornaamste reden is de drukte omtrent de oudste. Er word aan alle kanten aan me getrokken heb ik het idee. De oudste heeft 3 weken geleden de 200 meter wisselslag gezwommen bij een wedstrijd en meteen een mooie tijd neergezet. Hij loopt meteen naar zβn trainer en zegt dat hij de 400 meter ook wel wil proberen. Daarop antwoordde zijn trainer dat hij dan op donderdagavond mee mag trainen, maar dat dat wel zwaarder is.
nou, vond hij geen probleem. En zo geschiedde; vanaf deze week traint hij ook op donderdagavond, dus 2 avonden wedstrijdtrainen, 1 avond zwemvaardigheid. Ik kan het natuurlijk afkeuren, maar dit was een enorme stap voor hem en hij is voor het eerst overtuigd dat hij het kan. Binnenkort zwemt hij de 400 meter vrije slag, daar werken ze al sinds vorig jaar naartoe. En nu wil hij de 400 wisselslag uit zichzelf zwemmen. 100 meter vlinderslag, 100 rugslag, 100 schoolslag, 100 borstcrawl. En dat is retezwaar.
Dus vind ik dat ik geen goede reden heb om het extra trainen niet goed te keuren.
ik werk natuurlijk zelf ook, heb 1x per week een afspraak thuis met een psycholoog voor de thuisbegeleiding van de oudste, eens per maand met zijn vaste psychologe erbij, school zeikt enorm, de gemeente loopt te klieren met de hulpvraag zodra er een nieuw dossier geopend moet worden en zo zijn er nog veel meer dingen waar ik tegenaan loop. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik er nog iets anders bij kan hebben.
Ik red het wel hoor, daar gaat het niet om. Maar dit is wel de Max dat ik kan handelen op het moment.