Manque Sevenof9 Snap ik, dat je moe bent! Wat een lange dag zeg... Ondertussen wel bijna thuis hoop ik?
Sevenof9 Manque Ja ik ben nu thuis en gelijk in bed gaan liggen. Volgens mijn coping toch ook een beetje om al mijn tijd vol te plannen zodat ik niet kan gaan piekeren of verdrietig zijn. Had het daar vanavond met mijn moeder ook nog over, die doet hetzelfde en die is ook heel moe. Aan het begin toen ik net wist dat mijn vader ziek is ging ik juist op de bank hangen en niks doen en dat wilde ik niet meer maar nu ben ik volgens mij een beetje naar de andere kant doorgeslagen.
Manque Sevenof9 Ik ken dat wel... gewoon doordraven. Dan gaat al je energie op aan andere dingen dan zorgen. Als je maar niet omvalt he. Op tijd uitrusten enzo.
Sevenof9 Manque Ja ik ga mijn best doen. Morgen heb ik niet zoveel te doen dus ga proberen uit te slapen enzo π
[verwijderd] Lekker gewerkt, klote-weer, verder geen bijzonderheden. Edit: Oh jawel! Manuscript is op de post om grondig nagekeken te worden π
[verwijderd] [verwijderd] Ik ben nu wel een beetje in een gat gevallen. Wat doen normale mensen 's avonds? π
[verwijderd] Manque Ooooow, kei vergeten, terwijl ik het wel voorbij had zien komen.... Van harte alsnog!
Sweetl [verwijderd] met jankend kind op de bank zitten terwijl je eigenlijk wilt slapen? πππ
Sevenof9 [verwijderd] Wandelen, sporten, film of serie kijken, boek lezen, of iets creatiefs doen, afspreken met vriendinnen, youtubefilmpjes kijken enzovoort.
[verwijderd] Tantetil Haha ja, super suf eigenlijk π Zit nu met laptop op de bank te forummen haha π iMoeder Goeie! Ik ga 's kijken wat ik op de laptop kan doen. Ik wil zo graag weer een Playstation of iets dergelijks, maar man vindt 't nergens voor nodig π€¨
iMoeder [verwijderd] Gewoon doen hoor. Ik vind dat ook lekker ontspannen na een dag werken. Op de laptop of op een PlayStation/ Switch. Ik heb verschillende consoles staan en game ook op de laptop.
Pietje1987 Toch6 dan zou ik het zeker met juf bespreken!! Belachelijke leeftijd om te bijten (op elke leeftijd natuurlijk, maar een kleuter kan ik beter begrijpen dan groep 7). Word je kind misschien gepest? Ook omdat je zegt dat hij zich anders gedraagt...
Rietjesbeker Toch6 ik zou het ook even aangeven bij de juf. Misschien nu eerst meer als een 'goh, dit is gebeurd' dan een 'dat jong heeft mijn kind gebeten!', maar ik kan me zo voorstellen dat juf dit soort dingen wel wil weten (en ook niet alles ziet)