Kleine meid is jarig dus drukke dag. Vanmorgen taarten gemaakt, eitjes gevuld, je kent het wel. Boodschapje tussendoor, eten. We besloten patat te laten bezorgen omdat ik al genoeg te doen had vandaag, was het ergens met de bestelling op de app mis gegaan. Eerst moest ik bellen dat het bezorgd moest worden ipv afgehaald, toen het bezorgd was bleek mijn man zijn patat er niet bij te zitten, stond ook niet op de bon, man boos. Vanmiddag tijdens het slaapje van de jarige een klein rustmoment gehad, dochter werd wakker omdat ze plassen moest en had dus al een beetje laten lopen. Nog weer even aan de slag hier en daar, toen kwam de visite. Druk, druk, druk met koffie, thee en gebak. Daarna tafel opgeruimd, glazen, sapjes, prik en hapjes allemaal op tafel gezet, help jezelf maar. Visite weg, de rest opruimen, oudste stofzuiger in haar handen geduwd. Eindelijk douchen, kleine meid naar bed, neerploffen op de bank. Vind het altijd wel gezellig hoor, een verjaardag vieren, maar het werk wat ik er aan heb, ben eigenlijk blij dat man het niet viert dus de volgende verjaardag is pas over 4 maanden. Nu ligt iedereen behalve ik op 1 oor en kan ik nog even genieten van de rust. Dochter heeft iig een leuke dag gehad en daar ging het om.