Lumihiutale [verwijderd] Wat ontzettend leuk! Ik hoop ook over 3 jaar weer te kunnen gaan rijden. Ik mis het zo.. Heel veel plezier!
[verwijderd] [verwijderd] klopt ook helemaal. Er wordt nog weleens geroepen dat dit het minder slap zou maken. Onzin natuurlijk. Het is overigens ook niet de reden dat ik mijn borstspier train. Ik sport sowieso niet echt voor mijn uiterlijk. Ik zit standaard onder de blauwe plekken door mijn sport. Mooier word ik er echt niet van π
[verwijderd] Ik krijg de hele dag vragen wat ik gedaan heb. Ik heb een paar blauwe plekken op mijn armen van gisteren. Niks extreems, maar na de tiende keer was ik er wel flauw van. Ik dacht dat ik wel met korte mouwen kon π.
[verwijderd] Valt mee toch? Weg foto [upl-image-preview url=https://allesvoordekids.nl/assets/files/2019-08-29/1567094605-545279-67d7bf29-7016 Vooral in vergelijking hiermee. Zo kan het ook nog π Weg foto
Blue [verwijderd] jeetje! Dat ziet er inderdaad wel uit alsof je flink mishandeld bentπ€ Doet het ook echt pijn of niet?
Jules [verwijderd] Oeh! Wat een bikkel ben jij. Ik zie er zelf ook vaak uit zoals de bovenste foto op mijn armen en benen, maar die foto's daarna zijn wel heftig ja π³
[verwijderd] Toch6 bij de onderste fotoβs kreeg ik geen vragen. Ik denk dat mensen niet durfden te vragen π³.
[verwijderd] Blue valt eigenlijk wel mee. Ik denk dat ik er gewoon aan gewend ben geraakt π. Op mijn buik, borsten en benen zitten ook altijd wel wat blauwe plekken. Ongeveer twee weken geleden ben ik wel heel hard met mijn βkruisβ op een touw gevallen en dat deed wel echt zeer. Dat was ook echt zwart ipv blauw en echt enorm dik op een niet zo fijne plek. Ik ben nog steeds niet helemaal symmetrisch down under π. De normale blauwe plekken en schaafwondjes zijn normaal geworden. Het is denk ik niet een hele veilige sport.
[verwijderd] Nou zeg, ben ik extra vroeg op de manege, rijdt mijn paard nu al in een les en hoef ik dus niet op te zadelen. ππ Dus nu zit ik maar een beetje duimen te draaien tot mijn les begint.
[verwijderd] [verwijderd] Om 20:00 uur. En in principe hoor je zelf je paard te poetsen en op te zadelen, tenzij hij al rijdt in de les voor jou.
[verwijderd] [verwijderd] Nee, na de les hoef je niet te borstelen, alleen maar op te ruimen en het bit schoon te maken. Maar dat is niet meer met het paard.
[verwijderd] [verwijderd] dat is wel jammer of juist niet? Torretjeee keiharde schop! Als je morgen geweest bent, voel je je heerlijk. Je slaapt beter, goed tegen stress en voor je gezondheid. Je bent trots op jezelf dat je geweest bent. Alleen maar voordelen π. Gewoon gaan!
Torretjeee Ik kan morgen sporten maar ik heb nu al geen zin. Kan iemand mij vast even een schop geven zodat ik toch ga morgen.
Torretjeee [verwijderd] oke morgen ochtend ga ik dit nog eens lezen. En ik ga zo slapen met de intentie dat ik morgen ga sporten. Dank je wel βΊοΈ