[verwijderd] Ja stoer hè! Ik was aan het denken aan donkerblauw of donkergroen. Of een zwarte rok maar dan wel kleur in mijn schoenen of het shirt.

[verwijderd] ik vind het met shirtje ook niet zo mooi. Ik zou dan eerder kiezen voor een vestje.
Kinderen spelen toch de hele dag, en bruiloftszalen zijn meestal redelijk warm, dus dan zullen ze het niet zo snel koud hebben. Dus dan kan je leuk de jurkjes zien. En wanneer het echt koeler is, of je moet buiten een stukje lopen, kan je ter plekke het vestje aan doen.

• [verwijderd]

Helemaal mee eens betreft shirtje vs bolero!

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Zijn deze panty's dan wel een goed idee?

Pfft vind het maar lastig. Ik heb nog maar 2,5 week en zowel de meiden als ik zijn nog niet klaar 😓

• [verwijderd]

Die rode pumps zijn echt 😍
        sneakers vind ik ook leuk. Maar is meer casual

• [verwijderd]

Toch6 , het kan opzich best hoor. En een witte panty?

Kon je geen vestjes vinden?
        Zo lastig hè.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
          • [verwijderd]

Toch6 tule + pailletten + satijn + glitter schoenen wordt te veel denk ik. Ik zou voor een (dun) gebreid vestje gaan

Echt grappig. Ik heb zo een tule rok al een jaar in de kast liggen en nooit aangedaan. Gekocht omdat ik het gaaf vond maar wist niet wat ik erbij aan moest. Ik liep blijkbaar op een trend voorruit. 😋

[verwijderd] wow met spijkerblouse! Alleen niet geschikt voor een feestavondje vind ik.
            Het jasje is bij nader inzien ook te warm (feestje is in een cafezaal). Denk dat ik een shirtje ga zoeken voor erbij. Als ik die foto's zie dan wil ik zo'n rok wel heeeeeel graag hebben 😎

[verwijderd] groen en koraal, een bijzondere combi!
            Ik hou van koele kleuren en vind ook dat dit mij het beste staat. Ik ga een speuren online

[verwijderd] wit heb ik wel gekocht maar niet heel enthousiast over. Dus er moet van mij nog gepast worden met schoenen

iMoeder

Ik heb ze vd zomer veel verkocht aan Duitsers.
            Maar goed, ik was ook de enige die ze verkocht in onze stad. Enkel nog 1 zwarte over.
            Nadeel: je lijkt er iets dikker in.
            Kwestie van een goede riem erop.

Veel gestyled met t-shirts en spijkerjasje.
            Vd week maar op de pop doen, dan is de laatste ook weg.

Bij allie express vallen ze tegen, daar zijn ze te dun.
            Paar jaar geleden een keer besteld.

Tantetil
              Ik heb nog zo'n vestje in goud liggen van afgelopen kerst. Ik denk dat ik idd deze maar in roze moet opzoeken. Is mooier dan ik dacht.
              Al heb ik nu niet gekeken naar de achterkant, daar zit een strik op de jurk 🤔 vanavond dochter even laten passen

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0733506010.html
              Ik vind deze ook leuk maar is zeker ook te druk? De gewone is niet te bestellen

Toch6 dat lijkt me een beetje over the top. Sowieso vind ik roze met die kleur blauw niet echt een goede combinatie. Waarom wil je er perse roze bij? Ik denk echt dat donkerblauw veel mooier is.

Eenkadootje Ik heb de mijne van Ali en die is mooi hoor! Voor mn dochter heb ik er daar ook een aantal besteld. Je moet even op de stof letten en niet de goedkoopste nemen.

Sevenof9 Ben ik het niet mee eens. Je vind nooit een donkerblauw vestje erbij wat echt precies dezelfde kleur is. Dan is het allemaal net niet en vind ik persoonlijk altijd echt voorschut staan. Dan inderdaad beter roze, staat altijd mooi bij blauw, en is ook wat feestelijker gezien de gelegenheid.