[verwijderd] Marshmallow wel als je bedenkt hoe lang ik het kan rekken om op het balkon te blijven zitten nadat mijn koffie al lang op is đ
Rietjesbeker Lumihiutale dineren en dan zo veel toetje over houden dat je de volgende dag nog uitgebreid kunt ontbijten! đ
Born2bme Op reis: met m'n man en kinderen naar Uganda. Zou hun het land zo graag willen laten zien. Ontbijt of dineren: uitgebreid dineren! Krijg sochtends geen hap door m'n strot
Marshmallow [verwijderd] als ik mijn kinderen samen zie spelen en ook hoe blij dochter elke keer weer is als ze pappa of mij ziet. Ook al na 5 minuten is het 'Pappa!!!' of 'Mamma!!!' En is ze zo blij!
Deliana [verwijderd] ik moest aan deze denken... Dus ÊÊn ding is duidelijk: het stinkt dan đ sorry ontzettend flauw
[verwijderd] [verwijderd] goede vraag đ Eigenlijk compleet overprikkeld van de afgelopen week, maar nog niet op het punt dat ik het ook kan toelaten. Momenteel ben ik mezelf dus aan het storten op het huishouden, maar ga wel zo even proberen te zitten. Dan zal het er wel uit gaan komen vrees ik..
Honkeytonk Moe! Zieke kinderen, corona, griep, alles gecombineerd, zelf nog niet herstel van corona al weken, man in buitenland. He tis tijd voor zo'n!