Luuz Check! Hij had een wedstrijd in het buitenbad, dus eerst eten en een kop thee. Daarna haal ik de fles wijn tevoorschijn π
Born2bme Ben ook bang dat we niet winnen. Maar ik zit/lig er ook klaar voor, niet zo gezellig als bij jullie haha.
[verwijderd] Ik denk trouwens wel dat de landen die zich hebben ingekocht een serieuze achterstand hebben. Ik vind zelden een liedje mooi als ik het voor het eerst hoor. En dat is bij songfestivalliedjes niet anders (als ik ze ΓΌberhaupt al mooi ga vinden...)
Ietjuh [verwijderd] klopt! Ben ik het helemaal mee eens. Uitzondering hierop was wel t nummer van Duitsland van vorig jaarπ
Born2bme Rietjesbeker daarom belangrijkste! En mn man komt zo met eten van de mac. Ja ja we maken er wel wat van hier π
Born2bme Wat is dit voor kattengejank? Ik kijk trouwens halve finales behalve de uitslag nooit zodat in finale alles nog verassing voor me is π
Born2bme Rietjesbeker πππ je zou bijna denken dat de hele boel nep is. Maar dan zou t meerendeel niet zo vals klinken