Puzzelstukje [verwijderd] Mmm nee dan liever het haunted house. Kerken vind ik griezelig. En die ruimtes, verschrikkelijk. Daar wil je toch niet wonen? En die stookkosten zullen ook vreselijk zijn.
[verwijderd] Puzzelstukje oh ik vind het geweldig! Die stookkosten zullen inderdaad absurd hoog zijn, maar als je zo veel kunt betalen voor een huis zal dat er ook nog wel bij kunnen lijkt me π
Puzzelstukje [verwijderd] Ja dat zal, maar ik zou dat ook wel een ding vinden voor het milieu en het klimaat... maar goed gelukkig hebben wij dat geld niet haha dus we hoeven er geen keus in te makenπ π
[verwijderd] Puzzelstukje nee precies. Bij fantaseren vallen toch alle bezwaren weg. Zoals het feit dat ik ook niet in Limburg zou willen wonen π€£
Femkes [verwijderd] Die WC op het eind en bed aan het begin. Huis van ruim 6 ton! Die klimmuur in Woerden zou maxi wel echt leuk vinden trouwens!
Nescio [verwijderd] ohh die badkamer met ducttape ook. En dat adres: Lazaruskade. Past er prima bij π€£
[verwijderd] Femkes erg he? Die klimmuur is inderdaad gaaf, en ik vind stiekem die roze hal ook wel wat hebben ππ
Femkes @[verwijderd] De roze bank staat er al π https://www.funda.nl/koop/bakkeveen/huis-42477044-de-bult-2/
Puzzelstukje Vulpen Wow. Dat is een man cave! Ik denk zeker dat t potentie heeft maar voor nu: brrr wat een inrichting.
Rietjesbeker Vulpen en dan is mijn man bang dat lichtgroen op de muren in ons nieuwe huis druk oogt...