Marshmallow Rietjesbeker dit is echt Amsterdam. Mijn woning (en dan woon ik in zuidoost dus ver weg van het centrum) heeft nu een ton overwaarde ongeveer als ik naar soortgelijke woningen kijk. 😱
Rietjesbeker Marshmallow niet te best... Iemand uit Amsterdam die naar Friesland wil? Wij hebben een 2 onder 1 kap voor véél minder in de aanbieding... 😜
Nescio Marshmallow inderdaad. Mijn oom heeft zijn huis (twee onder 1 kap) in Noord voor meer dan 8 ton verkocht...
Rietjesbeker [verwijderd] ooooh, als je dat (deels) tot woonhuis maakt woon je gewoon in een avonturenroman! 😍
Blue [verwijderd] die man in dat bed😂 Verder hoop ik eigenlijk dat het huis niet verkocht wordt en het met Pasen opnieuw in de verkoop gaat.
Femkes Ik vraag me vooral af wat er mis is met het huis dat je zo aandacht ervoor moet vragen. Bijna elk huis verkoopt momenteel, dus waarom zo'n gekkenhuis ervan maken.
[verwijderd] Femkes ik geloof niet dat er iets echt mis is https://www.nu.nl/advertorial/advertorial-bolcom/6171575/makelaar-steekt-dit-koophuis-van-top-tot-teen-in-uitbundige-kerstdecoratie.html
Softbasegaming Vulpen uit betrouwbare bronnen 🤣 kan ik vertellen dat dit een vrij normale prijs is voor deze omgeving.
Femkes Nescio Op zich staan er vergelijkbare huizen binnen 3 weken op verkocht onder voorbehoud. Ook nog voor meer geld. Dus op zich denk ik dat deze voor deze regio heel normaal is geprijsd.
Vulpen Nescio O ik dacht dat het wel vlak bij Amsterdam zou zijn maar zie nu dat dat niet echt zo is🤣
Nescio Femkes ja zeker, 250K is normaal voor de regio, het is niet echt goedkoop. Op basis van prijs en locatie denk ik niet dat er iets mis mee is. Die uitbundige decoratie maakt het juist 'verdacht' want het lijkt net of ze iets willen maskeren...