Sevenof9 [verwijderd] ik vind het een geweldig huis, daar kun je echt iets moois van maken! Alleen ik ruik de muffe geur al door de foto's heenπ
Sevenof9 [verwijderd] die staan er toch niet meer als je er zelf gaat wonen π die koop je niet bij het huis neem ik aan.
[verwijderd] Sevenof9 nee maar dat zou mij dus echt achtervolgen in mijn slaap hoor! Ik heb iets te veel tv gekeken denk ik, als huizen gebouwd op Indiaanse begraafplaatsen honderden jaren later nog shit kunnen veroorzaken, doen deze poppen dat ook. π
[verwijderd] Heeft iemand 2 miljoen voor me te leen? π https://www.funda.nl/koop/maastricht/appartement-88846959-pastoor-habetsstraat-50/?utm_campaign=later-linkinbio-fundasfinest&utm_content=later-18993757&utm_medium=social&utm_source=linkin.bio
aardbeitjes [verwijderd] bijzonder he. Ik denk alleen 'dat krijg je toch niet warm gestookt zo'n ruimte'
Puzzelstukje [verwijderd] Mmm nee dan liever het haunted house. Kerken vind ik griezelig. En die ruimtes, verschrikkelijk. Daar wil je toch niet wonen? En die stookkosten zullen ook vreselijk zijn.
[verwijderd] aardbeitjes ja viel me al op dat het energielabel niet aanwezig was, dat deed bij mij wel alarmbellen rinkelen π
[verwijderd] Puzzelstukje oh ik vind het geweldig! Die stookkosten zullen inderdaad absurd hoog zijn, maar als je zo veel kunt betalen voor een huis zal dat er ook nog wel bij kunnen lijkt me π
Puzzelstukje [verwijderd] Ja dat zal, maar ik zou dat ook wel een ding vinden voor het milieu en het klimaat... maar goed gelukkig hebben wij dat geld niet haha dus we hoeven er geen keus in te makenπ π
[verwijderd] Puzzelstukje nee precies. Bij fantaseren vallen toch alle bezwaren weg. Zoals het feit dat ik ook niet in Limburg zou willen wonen π€£
Femkes [verwijderd] Die WC op het eind en bed aan het begin. Huis van ruim 6 ton! Die klimmuur in Woerden zou maxi wel echt leuk vinden trouwens!
Nescio [verwijderd] ohh die badkamer met ducttape ook. En dat adres: Lazaruskade. Past er prima bij π€£
[verwijderd] Femkes erg he? Die klimmuur is inderdaad gaaf, en ik vind stiekem die roze hal ook wel wat hebben ππ