Trees Kyra73 die roze piano vind ik geweldig, maar dan als eye catcher in een verder wat meer neutraal gekleurde kamer.
Rietjesbeker Kyra73 whoa, alsof pip studio daar heeft overgeven ofzo .. ik vind sommige stukjes echt gaaf, maar alles bij elkaar nogal overkill
Kyra73 https://www.funda.nl/koop/haarlem/huis-42865390-raamsingel-28/ Ik weet niet wat ik er van moet denken. Het lijkt wel een museum qua inrichting met al die dieren. Het gebouw zelf trouwens ook. Maar wel een prachtige ruimte.
[verwijderd] Te bizar voor woorden dat dit gewoon mag 😳 https://huurflits.nl/objecten/kamer-simpelveldstraat-in-tilburg-2/
Miek89 [verwijderd] nou ja! 😳 Dat je dat durft, ben je echt ver heen denk ik dan. Of het is een hele slechte grap
Lovely83 [verwijderd] hier in Groningen hangen er advertenties in de bushokjes om als je een kamer vrij hebt om deze te verhuren aan studenten. De prijs kan ik niet veel over zeggen dat is afhankelijk van de oppervlakte van de kamer.
Trees [verwijderd] ik dacht dat de foto van de schuur erbij stond om aan te tonen dat er een fietsen berging bij is, maar dat is gewoon de kamer 😳.
[verwijderd] Rietjesbeker ik vind tuinhuisje nog best vriendelijk klinken, het is gewoon een schuur..
Lovely83 Trees dat dacht ik ook, kan namelijk uit de advertentie niet opmaken dat het om een schuur gaat.
Lovely83 [verwijderd] Als het een goed geïsoleerde schuur is, zou het wel kunnen. Tijdens mijn jeugd werkte ik met een vriendin op Ameland tijdens de vakantie en woonde we ook in een schuurtje, was prima te doen!
Trees Lovely83 alleen 500 euro voor een schuur! En voor de wintermaanden als het hard vriest moet het wel heel goed geïsoleerd zijn 🥶.
[verwijderd] Lovely83 ik geloof best dat het goed geïsoleerd is, en de aansluitingen voor glw op orde zijn hoor.. maar het blijft wel gewoon 500 euro voor een schuur 😬
Lovely83 Trees 500 is inderdaad erg veel sowieso al teveel voor het oppervlakte ongeacht of het een schuur is of niet 🤣
Softbasegaming Trees Ik had vroeger een buurmeisje en het midden van het huis was vroeger ook een koeienstal geweest!